ápr
11

 Folytatódik a dolog... Természetesen a helyszín keresés még nincs lezárva, de mindenki ijesztget, hogy nem lesz már bérelhető ruha, ha nem megyek ennek is időben utána... Alapvetően varratni szeretnék, mert van egy szupi elképzelésem, hogy milyen legyen a szoknya rész, de a felső részét nem tudom még...Sajnos nem 38-as méret vagyok, így minél jobban slankít egy ruha annál jobb... Azért ne 52-es méretben gondolkodjunk, de nem nádszál kisasszony vagyok. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
Múlt héten szombaton voltunk vagy 6 szalonban, de nem túl sok sikerrel... Egy, azaz 2 ruha volt, ami jónak tűnt, de nem éreztem benne azt, hogy ez az... A kép az egyikről, ami a dilemmát okozta. 
Ez gyönyörű, meg viszonylag jól is állt, de nem éreztem, hogy könnyű lenne táncolni benne, vagy kényelmesen tudtam volna ülni, mozogni benne, aztán tudom én persze, hogy nem azért van ez a ruha, hogy kényelmes legyen, meg hogy a szépségért szenvedni kell, de azért hogy 6-8 órát kibírjak benne, ahhoz kell valamiféle kényelem... :( Alapvető kényelmi szempont ennél a ruhánál, hogy az uszálya lecsatolható :) Így nem kell egész este 'cipleni' a súlyt. 
Aztán voltam egy "stílus napon" (a helyet nem szeretném megnevezni, mert a kezdeményezés tulajdonképpen tetszett, csak nem azt kaptam, amit vártam) na azt szívesen kihagytam volna... sok nem sovány menyasszony, akikre mind a váll- és hát nélküli ruhákat erőltetik, mert hogy az milyen jól áll... csak hátulról nem mutatják meg neki, hogy ha megmozdul, akkor az összes hája a ruhára 'omlik' :D
És persze hangsúlyozzák, hogy egy spagetti pántot mindegyikre tudnak varrni... :S Szupi, majd az még keresztbe is bevág :D. 
Az önkritikával nem rendelkező menyasszony pedig lelkendezik, hogy milyen karcsú a dereka... És még felajánlják, hogy egy bolero, és az elfedi... Erre én visszakérdezek, hogy egész éjjel viseljem? Mire a válasz... hát a templomban, utána úgyis leveszed... Ekkor már nem kérdeztem meg, hogy akkor mi lesz a hurkákkal :D 
A fátylat pedig nem mint a szüzesség jelképe adják a menyasszonyokra, hanem mint takaró elem, a templomban... :S Na ez az ami már már kiábrándító... Értem én hogy nem divat szűznek lenni az esküvőn, és hogy nem emiatt vesszük fel a fátylat, de hogy a "vállat takarja" azért ez felháborító. 
Itt még egy remek dolog volt, fotót készítettek a menyasszonyról, amennyiben igényelte... a fotós olyan szűkre húzta a szemét, hogy szerintem ki sem látott közüle, de azért mondogatta, hogy így tegyem a kezem, meg úgy nézzek, stb... A képek a vártnál talán jobbak, de nem érzem azt, hogy felszabadult lettem volna rajtuk, hülyén tartom az ujjaimat, stb... Ja, vártunk a napsütésre, mert arra nem vette a fáradtságot, hogy világítást hozzon... No sebaj. Ez a legkevesebb. Kis eséllyel hívjuk őt fotózni. Persze van akiről születtek jó képek, de biztos vagyok benne, hogy nem csak photoshoppal lehet valakiből ragyogó nőt csinálni.  
Na de nem keseredtem el :) Mentünk szombaton is. Egy viszonylag ígéretes szalonban kezdtük, végül nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Bár volt olyan ruha, ami nem a hátam közepén záródott, de az egyenes fazon muszlinból csak kiemeli a pocit :D
Végül ahhoz a nénihez mentünk, akitől a szalagavató ruhám is volt.... Nála már van ígéretes darab, de vissza kéne menni, hogy kevesebb alsószoknyával is felvegyem, hogy jobban lássuk, hogy milyen :) csak szegény nem aludt 2 napot előtte és nem akartam terhelni ilyesmivel, meg ott topogott valaki az ajtóban, és erőszakoskodott... nem annyira ismerte az illemet... Szóval lehet hogy van befutó ruha, de kettő is van, ami tetszett, szóval még nincs eldöntve. 
A szervezés folytatódik :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eskuvoikeszulodes.blog.hu/api/trackback/id/tr152817796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása